Chemia

Chemia

dr Kamil Bienias

CHEMIA

Absolwent Analityki Medycznej na Uniwersytecie w Białymstoku, a od 2018 r. również doktor nauk medycznych. W toku studiów doktoranckich w Zakładzie Farmakologii Doświadczalnej UMB zdobył Nagrodę Rektora za wybitne osiągnięcia naukowe, a w latach 2012-2017 publikował artykuły naukowe w branżowej prasie polsko- i anglojęzycznej. Szczery pasjonat biologii i chemii z ogromną wiedzą, którą uwielbia się dzielić – na przykład z Tobą J a możecie nam wierzyć, robi to naprawdę świetnie! Prowadzi zajęcia indywidualne od ponad 10 lat. Z sukcesami przygotowywał swych Uczniów do matury rozszerzonej, zarówno z biologii, jak i chemii. Lekcje z Kamilem są świetnie zorganizowane, uporządkowane, ale przede wszystkim prowadzone w przyjemnej atmosferze i mają bardzo konkretny cel – pomóc zrozumieć Ci dane zagadnienia. Poznanie tajników rozwiązywania zadań, zwłaszcza na zajęciach z chemii, to dla niego priorytet. Prywatnie posiadacz 4 kotów, fan wspinaczki górskiej, skateboardingu oraz historii współczesnej.

dr Weronika Kozanecka-Okupnik

CHEMIA

Studia na kierunku chemia ukończyłam na Wydziale Chemii UAM, gdzie obroniłam tytuł magistra w 2013 r. oraz doktora chemii w 2017 roku. Obecnie pracuję jako specjalista ds. syntezy organicznej w biotechnologicznej firmie Selvita w Poznaniu. Posiadam też doświadczenie nauczyciela chemii na poziomie gimnazjalnym oraz licealnym.  Moje lekcje wzbogacam w ciekawe materiały dydaktyczne, zawsze mam czas dla swoich uczniów. Potrafię dobrze przekazać wiedzę i dokładam wszelkich starań by zbudować dobrą więź Uczeń – nauczyciel. Chemia jest moją pasją – na poziomie szkolnym czy maturalnym ale także zawodowo na szczeblu naukowym. Dodatkowa praca z młodzieżą daje mi dużo radości, dlatego moje lekcje nie są nudne i schematyczne. W mojej pracy zawodowej kieruję się słowami wielkiej polskiej uczonej – Marii Skłodowskiej-Curie: “Trzeba mieć wytrwałość i wiarę w siebie. Trzeba wierzyć, że człowiek jest do czegoś zdolny i osiągnąć to za wszelką cenę”. Relaksuję się przy dobrej książce, na siłowni oraz podczas górskich wycieczek.

mgr Paweł Przybylski

CHEMIA

W 2014 roku zdobył tytuł magistra chemii na UAM w Poznaniu. W tym samym roku rozpoczął także podyplomowe nauczycielskie studia z zakresu fizyki z astronomią na tej samej uczelni wyższej. W latach 2011-2014 odbył liczne praktyki pedagogiczne na poziomie szkoły gimnazjalnej oraz ponadgimnazjalnej, a od 2014 roku jest czynnym nauczycielem chemii w jednym z poznańskich gimnazjów. W latach 2014-2015 odbył wielorakie szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe organizowane  m.in. przez: Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Poznaniu czy Centrum Rozwoju Edukacji. Jako nauczyciel o starannym przygotowaniu dydaktycznym oraz szerokiej wiedzy fachowej z powodzeniem stosuje najnowsze trendy w edukacji szkolnej. W czasie zajęć traktuje Uczniów w sposób partnerski, starając się być dla nich przede wszystkim przewodnikiem po świecie chemii. Potrafi w sposób zrozumiały wytłumaczyć zagadnienia z zakresu swojego przedmiotu, na które może napotkać jego Uczeń. W wolnych chwilach oddaje się lekturze oraz grze na gitarze klasycznej.

Jagoda Sobotka

CHEMIA

Jestem studentką analityki chemicznej na Wydziale Chemii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (studia drugiego stopnia – magisterskie). Licencjat ze specjalności nauczanie chemii i przyrody (dwuprzedmiotowe studia nauczycielskie) ukończyłam w 2018 roku i od razu rozpoczęłam pracę jako nauczyciel chemii w szkole podstawowej, a obecnie nauczam w Liceum Ogólnokształcącym. Dodatkowo realizuję studia podyplomowe z nauczania biologii i przyrody. W swojej działalności kieruje się słowami Konfucjusza: “Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, pozwól mi zrobić, a zrozumiem” co oznacza, że stawiam na samodzielną pracę uczniów, a moją rolą jest, aby wskazać im odpowiednią drogę. Chemia stwarza szerokie pole do działania jakim są eksperymenty, które stanowią zarówno pouczającą jak i ciekawą część, dzięki której uczniowie sami mogą rozwijać zdolności i umiejętności. Moja praca licencjacka nosi tytuł “Domowe Laboratorium”, w której opracowałam zestaw doświadczeń, jakie uczniowie mogą wykonać z substancji dostępnych w życiu codziennym. Poza chemią i dydaktyką interesuję się sportem, trenuję gimnastykę i uwielbiam górskie wędrówki w Tatrach.   

mgr inż. Justyna Walachowska

CHEMIA

Jestem absolwentką wydziału chemii na UAM-ie oraz wydziału Żywności i Żywienia na UP w Poznaniu. W trakcie studiów licencjackich uzyskałam uprawnienia do nauczania w ramach zajęć z bloku dydaktyki chemii, które wiązały się z prowadzeniem lekcji w gimnazjach i szkołach licealnych. W trakcie pięcioletnich studiów wykonałam siedem staży zawodowych. W chwili obecnej zaczęłam pracę jako asystentka w laboratorium. Uważam, że tylko dobra organizacja pozwala wykorzystać w pełni nasz czas, dlatego na prowadzonych przeze mnie zajęciach staram się go wykorzystać jak najlepiej. W życiu kieruję się myślą, że „nigdy nie wolno rezygnować z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu” dlatego systematyczność w nauce jest drugą najważniejszą zasadą. Moją kreatywność budują Uczniowie, to dla nich szukam prostych odniesień do życia codziennego, by lepiej mogli zrozumieć chemię fizyczną, czy tworzymy układanki- puzzle w chemii organicznej. Każdy Uczeń w swojej głowie posiada pełne szuflady wiedzy i pomysłów, jednak nie każdy potrafi je otworzyć dlatego nie jestem zwolenniczką „kłucia na pamięć” tam, gdzie można zagrać w skojarzenia, które mogą okazać się kluczem do sukcesu.

dr hab. inż. Daria Wieczorek

CHEMIA

Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na kierunku Towaroznawstwo. Obecnie pracuje na etacie naukowo-dydaktycznym na Wydziale Towaroznawstwa Uniwersytetu Ekonomicznego, obcując na co dzień z chemią. Stopień doktora habilitowanego nauk ekonomicznych w zakresie towaroznawstwa uzyskała w 2017 r., wskazując jako osiągnięcie naukowe monografię i cykl publikacji związanych z syntezą, właściwościami i możliwością wykorzystania surfaktantów sulfobetainowych. Posiada uprawnienia i wieloletnie doświadczenie dydaktyczne na etapie kształcenia w szkole średniej i wyższej. Jej praca naukowa dotyczy syntezy nowych związków powierzchniowo czynnych, zatem opiera się na prowadzeniu eksperymentu z wykorzystaniem zarówno przysłowiowej „zlewki” jak i nowoczesnej aparatury badawczej. Posiada wszechstronne doświadczenie laboratoryjne, ale też dydaktyczne. Zajęcia z nią to nie tylko ogromna dawka wiedzy merytorycznej, ale też wzorowo wręcz uporządkowane i usystematyzowane lekcje, na których to Ty jesteś na pierwszym miejscu. Pomimo wykształcenia ścisłego p. Daria będzie do Ciebie podchodziła jak do Człowieka, któremu należy pomóc. W toku zajęć często podkreśla praktyczne wykorzystanie przemian chemicznych oraz zastosowanie substancji chemicznych w życiu codziennym. Nie faworyzuje żadnej z metod nauczania, stawiając na indywidualne podejścia do Słuchacza, czyli do Ciebie 🙂 Uwielbia spacery, a w wolnych chwilach zajmuje się quillingiem.     

Zapisz się na kurs!

535 423 900